Normal leveringstid er opptil 3 virkedager. I høysesongen, helligdager og spesielle forhold kan leveringstiden være litt lengre enn vanlig.
Vi sender alle bestillinger i samarbeid med Postnord. Vi tar ikke økonomisk ansvar for forsinkelser avhengig av rederiet.
Hvis du oppdager skade på pakken, må du umiddelbart rapportere dette til postkontoret eller annen transportør og rapportere om en skade. Ikke hent en skadet pakke! Hvis du ikke oppdager skaden før du har åpnet pakken, og skaden er av en slik art at den kan tilskrives håndteringen av postkontoret eller transportselskapet, må du kontakte dem og lage en skaderapport. Hvis en tvist med postkontoret eller transportselskapet ikke kan løses, kan du kontakte oss. Hvis du har bestilt og ikke henter forsendelsen før den blir returnert til oss, vil vi refundere deg varekostnaden, men belaste deg for fraktkostnaden i forbindelse med refusjonen.
Gratis frakt på alle kjøp over kr 300.
Vi følger loven om fjernkontrakter i henhold til det svenske forbrukerbyråets anbefalinger. I henhold til lov om avstandskontrakter har du rett til å returnere bestilte feilfrie varer uten å oppgi noen grunn. Melding om dette må gis så snart som mulig, men senest innen fjorten (14) dager etter mottak av varene (gjelder ikke spesialbestilte varer). Det er alltid en garanti på produktene du kjøper (1 år). Hvis du kan bevise at det er en produksjonsfeil på produktet, får du alltid nye deler, men garantien gjelder ikke i tilfelle slitasje. Du betaler returfrakten selv. Hvis du har betalt via Klarna, vil de håndtere refusjonen i tilfelle retur / anger.
- Klarna Checkout
Etter identifikasjon og risikovurdering viser Klarna Checkout betalingsalternativene som kan tilbys deg. Uansett hvilket betalingsalternativ du velger, er Klarna eller en av Klarnas partnere det som håndterer betalingstransaksjonen, mens det faktiske kjøpet av produktet eller tjenesten gjøres direkte av butikken. Produkt- eller tjenestespesifikke spørsmål må derfor rettes til butikken.
Nåværende betalingsalternativer som for øyeblikket kan tilbys via Klarna Checkout er faktura, kontokreditt, kortbetaling eller direkte betaling via bank. Faktura er standard betalingsalternativ.
- Klarna Faktura
Når du betaler via Klarna-faktura, handler du trygt og enkelt. Du trenger aldri å oppgi kortopplysningene dine, og alltid betale etter at du har mottatt varene dine.
Hvis betaling ikke gjøres, tilkommer et påminnelsesgebyr på SEK 50,00 og morarente på 26,00%. På kjøpstidspunktet utføres en kredittsjekk, som i noen tilfeller betyr at det blir tatt en kredittrapport. Da vil du motta en kopi av kredittinformasjonen per post. Personopplysninger håndteres i samsvar med gjeldende lovgivning. Klarna behandler personopplysninger for å utføre kundeanalyse, identifikasjon, kredittkontroll og markedsføring. Personnummer brukes som kundenummer for kundeadministrasjonsformål.
* Gjelder ikke alle varer og tjenester, f.eks. flyreise, arrangementer og skreddersydde varer.
- Klarna Konto
Betalingsmåten for deg som ønsker å velge hvor mye du betaler hver måned. Men Klarna-kontoen er mer enn det. I tillegg til at du alltid får varene dine hjem før du betaler, samler du alle kjøpene dine på en konto. Dette gjelder også hvis du har handlet i flere forskjellige butikker via Klarna-konto. Dette betyr en enkelt faktura, uavhengig av antall kjøp.
For et kjøp på 10 000 SEK med grunnleggende vilkår for Klarna Konto er oppstartsgebyret 0 SEK. Den nåværende årlige renten er 19,90%, noe som tilsvarer en effektiv rente på 29,22%. Kredittkjøpsprisen er 11 458 SEK. Antall avdrag er 12 og hver avdrag er 955 SEK. Eksemplet forutsetter at avdraget skjer over en periode på ett år.
På kjøpstidspunktet utføres en kredittsjekk, som i noen tilfeller betyr at det blir tatt en kredittrapport. Du vil da motta en kopi av kredittinformasjonen per post.
Les mer: Allmänna villkor
Les mer: Standardiserad europeisk konsumentkreditinformation
Dine personopplysninger håndteres i samsvar med gjeldende bestemmelser i personopplysningsloven (PUL).
MERK! Vi jobber aktivt med vår hovedpartner, Prevention (FB Säkerhetstjänster AB), og du kan bli kalt av dem til å dra nytte av tilbudet og rabatten.
Mobilnummeret du oppgir i kassen kan brukes til SMS-varsel om levering eller annen kommunikasjon angående din bestilling.
Eventuelle tvister løses først og fremst i diskusjon med vår kundeservice. Vi følger anbefalingene fra det generelle klagenemnda og henviser ellers til EU-kommisjonens online tvisteløsningsverktøy: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Vi bruker Klarna som leverandør av kontantene våre. Dette betyr at vi kan dele dine personopplysninger som kontaktinformasjon og bestillingsinformasjon med Klarna når kontantene er lastet, slik at Klarna kan håndtere kjøpet ditt. Dine personopplysninger som deles behandles i henhold til Klarnas egen databeskyttelsesinformasjon.
Dette nettstedet, alt innholdet på det, og alle avtaler som er opprettet som et resultat av bruken av dette nettstedet, er regulert av og tolket i samsvar med svensk lov
Vi selger produkter til de fleste jurisdiksjoner, og disse generelle vilkårene er globale. Avhengig av jurisdiksjonen der du bor, kan lokale lover imidlertid gjelde. Vi respekterer slike gjeldende lover og ingenting i disse generelle vilkårene skal tolkes som å begrense dine lovbestemte rettigheter, hvis disse lovene gir deg større rettigheter enn de som er beskrevet her.
Ved å godta disse generelle vilkårene forstår du og godtar at alle bestillinger, kjøp eller transaksjoner skjer utelukkende mellom selskapet og kunden.
Dette nettstedet, alt innholdet på dette og alle avtaler som er opprettet som et resultat av bruken av dette nettstedet, er regulert av og tolket i samsvar med svensk lov. Vi lagrer ikke informasjon om personnummer. Vår eksterne partner Klarna lagrer personopplysninger i samsvar med bestemmelsene i personopplysningsloven (GDPR)
Kortholderen er ansvarlig for å varsle den utstedende banken om unormale aktiviteter i kontoene sine. Vi tar ikke ansvar for falske aktiviteter knyttet til kontoer som brukes på dette nettstedet. Vi har tatt alle nødvendige skritt for å opprettholde PCI DSS-samsvar, og er fortsatt objektive når det gjelder kortinnehaverens eget ansvar med hensyn til jurisdiksjonslover.
Enhver tvist angående tolkningen eller anvendelsen av disse generelle vilkårene og betingelsene skal tolkes og avgjøres i samsvar med lovgivningen i landet eller staten der vi driver vår virksomhet og skal være underlagt den ikke-eksklusive jurisdiksjonen til stedet for vår overføring. . "Ikke-eksklusiv jurisdiksjon" betyr at du kan lage et krav mot oss i en annen jurisdiksjon hvis det er foreskrevet i gjeldende obligatorisk lov.