Hvis du har spørsmål, vennligst bruk skjemaet nedenfor. Pass på å fylle ut bestillingsnummeret slik at vi enkelt kan finne bestillingen din.
Vi svarer på all forespørsler innen 24 timer.
Ta gjerne kontakt med oss via informasjonen nedenfor. Du kan også bruke kontaktskjemaet hvis du har kommentarer eller spørsmål om våre produkter, din bestilling eller andre forhold.
Vår normale leveringstid er 2-3 dager hvis varen er på lager.
Vi samarbeider med Postnord og sender våre pakker med første klasse prioritet i Sverige. Hvis du gjør bestillingen før kl 12.00, blir den pakket og plukket opp av Postnord samme dag. Hvis produktet er ikke på lager eller har forsinket leveringstid, oppgis denne informasjonen på den spesifikke produktsiden.
Bestille produkter som Elegance Hair Remover, Ørerengjøringsspiral og våre mindre gjenstander sendes som vanlig brev og mangler derfor muligheten for å spore forsendelsen. Vi refererer derfor primært til bestillingsbekreftelsen du mottok via e-post, og i tillegg til å kontakte vår kundeservice.
Med oss kan du betale med følgende alternativer:
Klarna Faktura
Klarna Delbetalning
Klarna Direkte Betaling
Kortbetaling (Visa, Mastercard, American Express, DK mm.)
Ja, det kan du.
Du kan velge å betale med Klarna Faktura eller Klarna delvis betaling.
Hvis du ikke har mottatt varene dine innen 4 virkedager, kan det være at en av produktene i bestillingen din er midlertidig ute av lager.
Du kan finne informasjon om lagerstatus og forsinket leveringstid på hver enkelt side for de aktuelle produktene. Din bestilling er i en prioritetskø for umiddelbar levering når alle varene er på lager.
Hvis du har betalt via Klarna Checkout og har spørsmål angående betalingsdetaljer, adresseinformasjon, faktura / forfallsdato eller tekniske problemer vedrørende fakturaen din, vennligst se Klarnas kundeservice 21 01 89 91 eller www.klarna.no
Hemtest.se c/o Energy Park AB Saturnusvägen 6 245 33 Staffanstorp | Tel: E-post: hej@hemtest.se Organisasjonsnr.: 559361-4042 |